tilbaks?

nu känns det som att jag inte har skrivit på 100 år... men det har varit rätt så fullt upp med annat. Revyn tillexempel (som jag tycker att alla i umeå ska komma och se!) Denna vecka har varit riktigt kul men riktigt tröttsam..! men ikväll har vi ledigt så jag ska fara och rida :D det ska bli riktigt kul!

nu sitter jag och pluggar ekologi. vi har prov på fredag och om jag vill ha en chans att få mvg i biologi måste jag ha mvg på provet så jag känner mig en aning pressad :/ men nu har vi bara 2 prov kvar och sen har jag bara ett långt och härligt sommarlov framför mig :D

men nu ska jag ta tag i läxläsningen så hejdå! :)

 

Kommentarer
Kommenterat av: Louise

Hoppas provet går bra!

2008-05-21 @ 16:18:43
URL: http://lexieli.blogg.se/
Kommenterat av: jessi

äntligen skrev du.. :)

2008-05-21 @ 17:32:27
URL: http://jessicatavelin.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0