skolan..

.. har nu börjat igen och jag har en massa gamla uppgifter som jag ännu inte har gjort. Bild, engelska, svenskarecensionen (jag kanske har lämnat in den men jag kommer inte ihåg?). Aja, det kanske inte var så jättemycket men ändå, hehe. Imorngon är det oförberett engelskaprov och sen är det ganska slappt ett tag framöver! Nästa vecka har vi ju nämnligen temavecka och då komemr vi ju bara repa till revyn så det kommer bara bli kul, fast jag kan inte körgrejerna alls men det är faktiskt inte mitt fel för vi har inte fått noterna?! Revyn kommer nog bli kanonkul som Benjamin skulle säga (haha) men jag är ändå väldigt nervös! Jag ska spela piano på Life on Mars och så ska jag spela gitarr på Stop in the name of love. Slutgrejen är jättesvår på life on mars men det går faktiskt :)
Men nu ska jag kila och göra en engelskarecension.
Ha det bra!


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0