kulturnatta

Nu är det kulturnatta.. och jag sitter hemma! Jag vet att jag är tråkig men ärligt talat tycker jag inte kulturnatta är spec kul. Eller det kan vara ganska härlig stämning men jag orkar inte med att vara ute! jag är helt slut efter grubbberevyn så jag ska faktiskt titta på melodifestivalen :] haha heja sverige...... vad töntig jag är men jag orkar inte :)
Idag var jag på stan med sofie men jag hittade inget jag köpte.. eller jo en ögonskuggspensel på lindex och två ljussaker till min mamma. Det har varit riktigt mysigt väder i Umeå idag så klockan 16 när alla affärer stängde satte vi oss i parken vid SF bio. Riktigt skönt:)
Nu ska jag gå!
Ha det bra! 


Kommentarer
Kommenterat av: Maja

Vilken fiin blogg du har :)

2008-05-24 @ 22:30:34
URL: http://livetenligtmaja.blogg.se/
Kommenterat av: jessi

svar: ahhahah jag med!!!!!!!

2008-05-25 @ 16:24:28
URL: http://jessicatavelin.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0