hej igen

jag vet att det var mycket länge sen jag skrev men det beror helt på att jag har varit slö!

idag vaknade jag av att mamma skulle in i mitt rum och vattna blommorna. hon väcker mig varje morgon. snällt va?
det känns som jag har rakblad i halsen och som att nån sitter på mina ögonlock.......... jag har försökt sova lite men det går inte heller. jag har just ätit miffag och det är hur varmt som helst nu i umeå.... värsta sommarn ju!
sen ska jag nog gå till ica och hyra en film/köpa en tidning eller nåt:)

ha det så bra ! :)

Kommentarer
Kommenterat av: åsa

Åh, tack så mycket! Alltid kul att höra folk som gillar min blogg!

2008-05-03 @ 17:34:54
URL: http://asavaldis.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0