grubberevyn

Nu är grubberevyn över. för någon timme sedan slutade nattinén och det var verkligen hur kul som helst! Just nu känns det lite sorgligt men samtidigt väldigt skönt. Just nu är jag så hima jättetrött att jag håller på att svimma. Jag ska bara ta av mig sminket och sedan blir det bums i säng. Denna helg ska jag plugga, plugga, plugga och eventuellt fara på kulturnatta. Det jag ska plugga är matte. Detta är sista provet och om jag vill ha mvg i matte är det väldigt bra om jag får mvg på sista provet. Nu ska jag gå för jag orkar inte mer! Ha det bra!

Kommentarer
Kommenterat av: jessi

nattinen var mkt roligar än den vanliga ^^

heheh, nike var bäst xD

2008-05-24 @ 11:50:35
URL: http://[email protected]

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0