flyttad

Nu har jag flyttat över min blogg till det nya! Det är ju ingen skillnad typ men det tycker inte jag spelar någon roll eftersom det gamla var bra! Förutom att det var segt på kvällarna och det kansek inte dethär är i och för sej:)

Idag hade vi sista Life on mars spelningen innan tamveckan! Det gick rätt så bra tycker jag fast det känns som att jag hörs så mycket när vi spelar nere i källaren! haha det är nog bara jag som tycker det men ändå:)
Nu börjar det verkligen kännas att temaveckan och revyn är snart! Det ska bli kul, jättekul tror jag faktiskt.

Jag ahr bara 17 spår på iTunes just nu och det känns ganska lite! Men jag har inte orkat ta ner några nya låtar till den nya datorn... Inte för att den är så ny nu längre (haha!)

Det skulle vara kul om jag kunde få något bra låttips så ge mig gärna ett! :D


Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0