Franska

Just nu har vi franska och vi sitter i datasalen. Dethär är terminens sista franska så det känns riktigt skönt! Vi fick inte veta våra betyg men vi har fått tillbaka en hörförståelse. I franska hoppas jag på MVG men jag tror jag har VG+/MVG-
Jag får vänta till på tisdag. Men jag hoppas verkligen på att jag höjer mina betyg från förra året då jag bara hade typ 230 poäng. Men eftersom åttans betyg inte betyder så mycket så försöker jag inte att bry mig så jättemycket om det.

Jag håller också på att fundera om jag ska byta till blogspot. Jag tycker att deras designer är mycket finare, haha:) Men jag får se om jag orkar.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag ska göra franska (hehehehe)


Betyg

Kommentarer

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Har du någon e-postadress? (Bara jag som ser den!)

Har du någon blogg jag kan besöka dig på?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0